Dreams Come True

دنبال کردن رویاها

Dreams Come True

دنبال کردن رویاها

درد و زجر

پایان نامه نوشتن کار دردناک و زجرآوریه مخصوصا وقتی به موضوع علاقه نداری.


امیدوارم این آخرین بار زندگیم باشه که خودمو به یه کاری که دوس ندارم مجبور می‌کنم و زین پس همواره انتخابام در جهت رضایت و شادی قلبم باشه. انشاالله آمین


امیدوارم خر نشم فک کنم میتونم مقاطع بالاتر تحصیلی رو هم ادامه بدم. من دوس ندارم مخمو تو این چرت و پرت درسی تلف کنم من دوس دارم خلق کنم، بنویسم بسازم رنگ کنم. اینا کارای باب دل منه. و نباید بترسم. بترسم همیشه بدبخت می مونم. هر وقتم ریسک کردم طور خوبی شده. پس اجازه بده پای خودم بایستم و یه زندگی آزادانه و شادو شروع کنم. جواب حرف مردم هم یه قسمت غم انگیز ماجراس. ای کاش هی نمی پرسیدن میخوای چه کار کنی؟ و تو کار آدم فوضولی نمی کردن! به همه میگم میخوام از زندگیم لذت ببرم! پشت دستی می زنم به هر کس خواست تو کارم فوضولی کنه تا دیگه دست از سرم بردارن. یا میگم فریلنسر هستم! ها این خوبه. کسی هم نمیتونه دیگه پی گیری کنه بفهمه چی به چی شد و نشد.


به همه میگم میخام فریلنسر شم دروغم نیس!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.