Dreams Come True

دنبال کردن رویاها

Dreams Come True

دنبال کردن رویاها

تحصیل در ایتالیا

از اون روزی که نگین کریم نیا رو کشف کردم ایتالیا هم تو سرم برق برق زد تا دیشب که با صفحه مهسا jamshidy.mahsa آشنا شدم که مهاجرت تحصیلی به ایتالیا رو توضیح میده و صفحه مامان مانلی که شوهرش خارجیه(مثل من:))) )  و یه پسر ایتالیایی چشم آبی هم رفته بوده بهش پیشنهاد بده!!

یاد بداخلاق مهربان می شود افتادم. همون سال ها! رویای من این همه سال جلوی چشمم بوده و من نمی دیدمش!

خلاصه که گزینه ایتالیا اومد روی میز و روی همه گزینه های دیگه الهی به امید تو. همیشه همه چیزو زوری ازت خواستم و نتیجه شم دیدم. این دفه خودمو مثل یه برگ میسپارم به دستت منو هرجا دوست داری ببر، یه جایی که خوب باشه و منم خوش و خرم باشم و به آرزوهام برسم (ان شالله!) 

آمین


دو سایت جالب برا پیدا کردن رشته و دانشگاه:

Studyportal.com
Universitaly.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.